Ingin memiliki radio HF?


Tiada yang mustahil jika anda fikir boleh mendapatkannya. Cita-cita yang tinggi bagi mendapat contact rakan ham di seluruh dunia merupakan satu cabaran yang menyeronokkan. Transceiver seperti FT-897D, FT-857D DSP, FT-817ND, FT-450D, DX-SR9E,IC-7100, TS-480HX, FTDX1200 dan lain-lain lagi model pasti menjadi idaman kalbu.

Jadi, bagaimana ingin menjana pendapatan bagi memiliki rig idaman itu. Sertailah saya membina rangkaian bagi menjual produk kesihatan yang mampu bertahan sehingga tujuh tahun.

Apa? boleh bertahan tujuh tahun adalah bergantung terhadap penjagaannya.



Ya sarung kaki Vken ultimate energy yang sangat baik untuk memulihkan tahap kesihatan pemakainya. Produk-produk Vken Ultimate Energy boleh menenangkan, membaiki, meremajakan, memulihkan dan detox melalui peningkatan peredaran mikro darah kita. Proses ini akan membolehkan oksigen yang lebih dan nutrien-nutrien diangkut ke tisu-tisu atau sel-sel yang rosak atau kurang sihat. Penyembuhan dan pembaikan akan terjadi dengan berkesannya secara semulajadi melalui kesan dari sinaran inframerah jauh(SIJ) dan ion-ion negatif dalam produk-produk Vken.


 Produk-produk Vken Ultimate Energy ditenun dengan cara moden dan teknologi terkini secara 3-Dimensi yang telah memenangi dua anugerah antarabangsa pada tahun 2005 dan 2010 di pameran antarabangsa di Taipei, Taiwan. Tenunan yang unik serta berfungsi dan memberi keselesaan, berupaya membaik-pulihkan peredaran mikro, lantas memperbaiki kesihatan. Teknik tenunan 3-Dimensi telah dipatenkan.
Bahan-bahan produk-produk Vken ialah 85% polyester dan 15% lycra.

Ternyata produk ini sangat baik untuk memulihkan tahap kesihatan yang lebih optimum.

Jadi , bagaimana ingin menjana pendapatan? Harga bagi sepasang stokin ini adalah RM190. Jika anda mendapatkannya sebanyak 4 pasang. Anda layak menjadi ahli dengan bayaran sebanyak RM665.00. Memang berbaloi dan menjimatkan. 

Apa kelebihan menjadi ahli? Mesti kita ingin tahu bukan. Syarikat MXB akan memberi bonus berdasarkan tiga cara.

Pertama melalui penajaan yang bermaksud anda berjaya mencari seorang ahli baru di bawah anda. Ahli baru ini akan memberi peluang meraih USD16 kepada anda. Kenapa USD digunakan adalah kerana rangkaian perniagaan ini adalah global dan dijalankan secara antarabangsa.

Kedua pula melalui pasangan iaitu anda berjaya mencari dua orang ahli baru di bawah anda. Setiap pasangan anda akan mendapat USD16. Wah! sudah bertambah pendapatan anda bukan?

Ketiga pula melalui bayaran royalti iaitu sebanyak 10% dari pendapatan ahli dibawah anda. Pasti pendapatan anda semakin bertambah bukan.

Berminat boleh hubungi saya Zaiham  ditalian, whats app, telegram 
017-3485837

No comments:

Post a Comment

Dua Belon KLIA pagi ini

  Pada pagi ini Met Malaysia Sepang telah melepaskan dua buah belon kajicuaca. Jangkaan mendarat di Pulau Carey. Pertama belon WxR-301D 2302...