Trafik daripada Ashrie 9W2VRD

Assalamualaikum.Salam Sejahtera buat semua rakan2 komuniti Amsat-My, dengan ini dimaklumkan Komuniti Amsat-my dijemput oleh penganjur Perak HamRadio Fair 2017 bagi menjayakan penganjuran program tersebut.Oleh itu Komuniti ini dipelawa untuk mengadakan pameran dan demo Amsat itu sendiri bagi menperkenalkan Amsat pada umum dan kalangan ham radio yg belum mengenali lg.Dan pada waktu yang singkat ini memohon pada rakan2 untuk menbantu seberapa ramai yang boleh dan beberapa sumbangan untuk menjayakan program tersebut diantaranya ialah :
1 - Memohon rakan2 yg boleh design banner dan banting bagi pengenalan Amsat di booth Amsat nanti.
2- Memohon jikalau ada video semasa menjalankan aktiviti amsat rakan2 dikongsikan di dlm group ini.untuk diambil dan disunting bg menunjukan aktiviti stesen amsat-my.
3 - Memohon seberapa ramai untuk membantu  setup pada booth Amsat di PHRF2017 nanti.
4 - Memohon sumbangan meminjamkan peralatan dan radas.(Handy,Antenna Amsat atau apa2 peralatan yg boleh untuk dipamerkan di booth Amsat-My)
5 - Dan mempelawa mana2 stesen yang boleh menyumbang banner dengan banting pengenalan Amsat-My kepada komuniti ini amatlah dialukan.kerana Amsat-My masih komuniti dan tidak mempunyai barisan jawatankuasa yg mengelola komuniti ini.
Amat besar harapan kepada rakan2 yg boleh turut serta menbantu bagi memperkenalkan aktiviti  Amsat kepada umum di Program PHRF2017 nanti.Sekian.Ribuan Terima.Kasih.

No comments:

Post a Comment

Musim memburu telah tiba?

  Adakah musim memburu belon telah tiba? Siapkan segala peralatan pemburuan. Pagi ini sekali lagi belon Klia jatuh di kawasan yang sama sepe...