Kejohanan Sofbol MSSD Hulu Langat 2024


 Pagi ini berkesempatan untuk melihat kejohanan Sofbol Bawah 12 tahun dan Bawah 18 tahun MSSD Hulu Langat. Hari terakhir pada hari ini setelah empat hari bertarung di padang SMK Taman Jasmin 2, Kajang. Kejohanan buat julung kali diadakan di sini telah bermula 15 hingga 19 Julai 2024.


Kejohanan Sofbol MSSD Hulu Langat ini dikelolakan oleh SMK Bandar Baru Bangi. Berjaya menarik penyertaan beberapa sekolah rendah dan menengah sekitar daerah Hulu Langat.


Merujuk tentatif kejohanan dua hari pertama untuk peringkat perempuan manakala dua hari terakhir untuk peringkat lelaki pula.
Berdasarkan pemantauan pagi tadi cuaca agak cerah dan panas. Ini tidak mematahkan semangat pemain untuk beraksi dengan bersungguh-sungguh.


Berikut pasukan bawah 18 tahun perempuan; SMK Bdr Baru Bangi, SMK Saujana Impian, Kolej Vokasional Kajang, SMK Bdr Damai Perdana, SMK Bdr Seri Putra, SMK Sultan Abdul Aziz Shah (SAAS) dan SMK Bdr Sungai Long.


Manakala pasukan bawah 12 tahun perempuan; SK Taman Rakan, SK Seri Sekamat, SK Saujana Impian, SK Jalan 4, SK Bdr Baru Bangi, SK Saujana Impian (2), SK Jalan 6, SK Cheras Jaya dan SK Sungai Kantan.


Seterusnya pasukan bawah 18 tahun lelaki terdiri daripada SMK Bdr Baru Bangi, SMK Saujana Impian, SMK Bandar Seri Putra, SMK SAAS dan SMK Bdr Sungai Long.


Akhir sekali pasukan bawah 12 tahun lelaki adalah SK Taman Rakan, SK Seri Sekamat, SK Saujana Impian, SK Jalan 4, SK Bdr Baru Bangi, SK Saujana Impian (2), SK Jalan 6, SK Cheras Jaya dan SK Sungai Kantan.

Tahniah kepada pihak pelaksana SMK Bandar Baru Bangi atas penganjuran yang terbaik.

73, Jojet de 9w2dya

No comments:

Post a Comment

MAHA 2024 100 tahun

  Hari Ahad 15 September telah pergi ke MAHA 2024 di MAEPS Serdang. Kali ini masuk Maeps tidak boleh pusing menggunakan kenderaan sendiri. S...